.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک‌سال پیش همین روزها/ شعار "مرگ برضدولایت فقیه"علیه موسوی در مراسم عزاداری و در حضور رهبرمعظم انقلاب

یک‌سال پیش همین روزها، میرحسین موسوی کاندیدای وقت ریاست جمهوری با حضور در حسینیه امام خمینی در مجلس عزاداری که از سوی دفتر رهبری برگزار می‌شود، شرکت کرد. مراسم‌های عزاداری بیت رهبری تقریبا در بیست‌سال گذشته هرساله و با استقبال گسترده مردم و مسئولین تشکیل می‌شود.

نکته جالب و غیرمنتظره حضور سال گذشته موسوی این بود که وی بعد از سالها غیبت در این عزاداری‌ها، درست چند هفته مانده به انتخابات و در کوران تبلیغات شرکت می‌کرد.

ولی اوضاع آن طور که وی و ستادش فکر می‌کردند پیش نرفت و ورود او به حسینیه با شعارهای بلند و ممتد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» جمعیت داخل حسینیه و مردمی که در خیابان‌های اطراف تصویر حضور او را از طریق نمایشگرها دیده بودند، همراه شد. به طوری که موسوی مجبور شد لحظاتی بعد به سرعت اقدام به ترک حسینیه کند.


http://www.shomalnews.com/photo/127461977214943872.jpg

ادامه جریان را به قلم ابوالفضل فاتح، رئيس کميته رسانه و تبليغات ستاد انتخاباتی موسوی بخوانید:

ساعاتی از غروب گذشته پیامکی دریافت کردم که با لحنی پیروزمندانه خبر می داد "امشب در مراسم بیت رهبری به محض ورود میرحسین، مردم شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و با ورود احمدی نژاد کل حاضرین شعار صل علی محمد (ص)، بوی رجایی آمد سر دادند ".

اینکه عده ای به نفع کاندیدایی شعار داده باشند باکی نیست، گرچه بیت رهبری معظم و مراسم عزاداری جای بهره برداری تبلیغاتی نیست.  اما اینکه در حضور رهبری انقلاب، آن هم در بیت شریف ایشان به کاندیدایی اهانت شده باشد، تصورش هم دشوار بود. با یکی از نزدیکان آقای مهندس تماس گرفتم. پرسیدم. آهسته گفت، متاسفانه. فهمیدم که با مهندس است. ساعتی بعد دوباره تماس گرفتم، گفت آری چنین شده است. پرسیدم مگر در بیت رهبری معظم، موسوی را تکریم نکردند، گفت چرا. پرسیدم پس چرا چنین کردند؟ بغضش گرفت و
.منبع: خبرآنلاین


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1389
واقعا" كه ميرحسين مظلوم به تمام معناست .راستي امشب صحبتهاي آقاي شمخاني خيلي عالي بود . حال عباسي روخوب گرفت .البته حال خيلي هاروگرفت . دمش گرم - مورخه3/3/89 ساعت 30 بامداد
مهدی آرام نژاد 3 خرداد 1389
بغضش گرفت و ...
و چی ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.